Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Henk Hudepool - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Henk Hudepool - WaarBenJij.nu

Bali

Door: henkhudepool

Blijf op de hoogte en volg Henk

21 Juni 2011 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal,
Hier even een mailtje van ons over onze vlucht en aankomst op Bali en onze doorreis woensdag naar Flores. Dit keer was onze vlucht perfect met KLM geen gedoe lekker eten en natuurlijk weer heel veel geslapen. Helemaal Top. We kwamen al om 19.00 uur aan op Bali dus vroeger dan verwacht. Hotel was al geboekt dus ook goed en verder toen maar even bieren om toch lekker op tijd te kunnen gaan slapen. De volgende ochtend al bericht gekregen dat de vracht aangekomen was en dat we die vandaag konden inklaren bij de douane. De eerste dag vrienden bezocht en daar gegeten erg leuk en vandaag alles regelen dat de vracht naar Flores wordt getransporteerd. Wij naar de cargo en douane met de brommer natuurlijk. Vonden ze alweer bijzonder dat deze vrouw op een brommer rijdt dus wel voorzichtig hoor. Ze kwamen natuurlijk met een prijs in eerste instantie en vroegen of we daarmee akkoord gingen. Dus niet. Gewoon een beetje soebatten en je hebt het voor de helft van de prijs. Ook eens een meevaller want alles moet je hier gewoon betalen. Kostte wel tijd ongeveer 2 uur bezig geweest. Maar tijd kost geld. Snel een taxi geregeld op straat om de vracht naar Nationaal te brengen. Ongeveer 300 meter. Kost wel 60 cent ha ha. Daar ging het helemaal vlot en aardige kerels. Verder onze sponsor ontmoet die de visa’s gaat regelen. Aardige man en komt ook helemaal goed de paspoorten gaan in de kluis bij de immigratie kan dus ook niets mee gebeuren. Onze vlucht naar Flores is woensdag en we zouden eerst naar Om Yan maar de brommers zijn er nog niet. Onderweg van Bali naar Flores op een truck en de truck staat ergens stuk dus afwachten wanneer onze nieuwe brommers daar arriveren. We hebben geen zin om te lang in kampung te zitten kost alleen maar geld dus gaan nu woensdag eerst naar Labuan Bajo waar we ook gaan wonen. Verder gaat alles prima, lekker weer niet te warm en niet vochtig dus voor ons heel apart. Alles lijkt mee te vallen hadden verwacht dat we meer gedoe zouden hebben met de vracht en dergelijke. Dus morgen nemen we een echte vakantiedag lekker even genieten. We zijn te bereiken onder nummer 006282144640302 dat is Marie. Henk zijn nummer is 006285238485795. Houdt met sms en bellen wel rekening met tijdverschil van 6 uur later dus vaak liggen we al te slapen. Mochten jullie goedkoop vanuit Nederland willen bellen gebruik dan spaartelecom dat is van vast naar mobiel. Dan bel je 0900 1471 kosten zijn dan 18 cent per minuut en maximaal 9 euro per gesprek. Als je dat nummer belt wijst het zich vanzelf. Verder zullen we een blog bijhouden mits er tijd en internet is. Een en ander op waarbenjij.nu onder de naam henkhudepool of marieameland. Dit was het voor nu. Mochten jullie mailen dan mailen we persoonlijk terug of als we een verhaal hebben doen we het in groepsverband.
Heel veel liefs en tot mail ze,
Marie en Henk
Dit eas de hotmail van gisteren. Ondertussen blijkt dat de brommers zijn gearriveert in Bajawa zodat we nu toch morgen naar Ende vliegen en dan met de travelcar naar Bajawa. Hoe lang we blijven weten we nog niet ,misschien een paar dagen. Nogmaals de groeten.

• 21 Juni 2011 - 09:57

Franklin:

Hey Henk,
    Net mama aan de telefoon gehad! Fijn dat het allemaal goed gaat. Veel plezier en rustig aan daar! Liefs Frankie en Michel

• 21 Juni 2011 - 12:49

Rob Verdouw:

Hoi Henk en Marie,

Leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
    En fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat.
    Wij hopen dat jullie een geweldige tijd doorbrengen in dat mooie land!
    Veel plezier en groeten,
    Rob en Anneke.

• 21 Juni 2011 - 14:06

Dennis Angelique Kim:

Ha die pa en marie
    fijn om te lezen dat alles goed gaat! nogmaals geniet ervan

xxxx van ons

• 24 Juni 2011 - 22:05

Clary De Reus:

Leuk dat we op deze manier op de hoogte kunnen blijven.
    Fijne tijd daar!