Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henk Hudepool - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henk Hudepool - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: henkhudepool

Blijf op de hoogte en volg Henk

13 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

De site voor de verhalen aangemaakt.
Afgelopen maandag de extra bagage verscheept naar schiphol. Spullen uitgezocht en nu wachten tot vrijdag dan vertrekken. Gezien de vele vragen hebben wij beloofd af en toe te berichten hoe alles gaat.Wij zijn klaar voor een jaar Indonesie. Wij gaan wonen op Flores in Labuan Bajo.
We hebben er erg veelzin in.
We vliegen eerst naar Bali om onze extra bagage op te halen en door te sturen naar labuan Bajo.
Kijken wat we nog nodig hebben en dan vliegen we naar Ende (Flores) om in Bajawa eerst bij oom Yan te kijken en onze brommers op te halen. Daarna op de brommer naar Labuan Bajo (ong. 11 uur).

• 13 Juni 2011 - 16:13

Sandra:

Geniet ervan met z'n tweetjes, jullie hebben het zó verdiend.

XXXXX San

• 13 Juni 2011 - 17:46

Lydia:

En dan is het bijna zover...geniet ervan en houd ons op de hoogte....en ik zal goed op Baloutje passen...

Knuf Lydia...

• 13 Juni 2011 - 17:49

Hemco:

he henk wat lees ik nu ga jij het koude kikkerlandje voor een jaar verlaten van waar die trip

groetjes hemco

• 14 Juni 2011 - 07:37

Jan & Toos:

We zullen jullie volgen. Graag foto's! Spreek je van de week nog neem ik aan. Donderdag?